wtorek, 24 listopada 2015

Eco Spa mój stały dostawca


Wszyscy pytacie gdzie kupuję swoje produkty do produkcji kosmetyków. Mam 2 ulubieńców, dziś polecę wam jednego. Jest to Eco Spa. Oprócz wysokiej jakości produktów, wysyłanych w szklanych opakowaniach, co dla mnie jest bardzo ważne, kontakt jak i obsługa zamówień też oceniam na 10siątę.

No ale do produktów. Ostatnio zamówiłam:

Kreatynę- super na włosy dodaję do odżywek i szamponów
Oleje: z migdałów, śliwkowy, makadamia, ryżowy, z kiełków przenicy
Bazy mydlane do cudnych mydeł świątecznych, które można robić razem z dziećmi.
I rewelacyjne opakowania kosmetyczne , idealne na prezenty.

Podaję przepis na masło do ciała, takie świąteczne. Łatwo je zrobić, dodać aromatów świątecznych i prezent gotowy:
10 g masła kakaowego
20 g masła shea
10 g masła waniliowego
10 g oleju – i tu do wyboru, który najbardziej wam odpowiada, ja obecnie użyłam Makadamia z Eco Spa
20 g oleju kokosowego
Olejki terapeutyczne: pomarańcza, cynamon, wanilia, limonka co kto lubi

Wszystko rozpuścić w jak najniższej temperaturze , nie przekraczając 60st. Najtrudniej rozpuścić masło kakaowe, więc można je bardziej rozdrobnić. Odstawic na ok. 15-20 min do lodówki, jak juz zacznie robić się białe, miksować na puch, dodając olejki eteryczne. Terapeutyczne > ok. 20 kropli, inne lub jeśli nie jesteście pewni tylko ok 5 kropli i nie używać dla dzieci. Jeśli będzie za płynne i trudne do ubicia wstawiamy na 5 min do lodówki i ubijamy ponownie. Starcza idealnie na 2 słoiczki 120ml z Eco Spa. Jeden na prezent , jeden dla siebie.

I zobaczcie co za cudo wychodzi, można oczka dokleić lub na elegancko....



1 komentarz:

  1. A to nie jest przypadkiem keratyna, a kreatyna to na masę mięśniową? :)

    OdpowiedzUsuń