poniedziałek, 18 maja 2015

Szkarlatyna i sposoby naturalne


W przedszkolu panuje szkarlatyna…hmmm wiec czas na ten temat.

Szkarlatyna spowodowana jest bakteria z grupy paciorkowców A. Wlasciwie najwięcej zachorowana jest na jesień i zimę no ale nam zdarzyło się wiosna. Dzieci zarażają się droga kropelkowa czyli używając tego samego ręcznika, chusteczki, pościeli czy ubrania. Dzieci mogą zarazić się nią nawet od dorosłego , który ma anginę powodowana ta sama bakteria.
Objawy to wysoka gorączka, wysypka, stany zapalne gardła, powiększone migdałki oraz węzły chłonne.
Oczywiście leczy się nią antybiotykiem, ale ze ja jestem przeciwna takim metoda, mój synek nie miał ani razu jeszcze wiec napisze wam o moich sposobach, aby taka bakterie najszybciej uśmiercić.
Ja głównie stosuje olejki antybakteryjne, aby uchronić mojego synka przed zakażeniem.

Są to:
Thieves mój ulubienic , działa naprawdę super, jak dowiedziałam się o szkarlatynie zaczęłam wmasowywać mu tez oregano i tymianek w stopy bo jest bardzo antybakteryjny.  Mój synek ciągle zdrowyJ
Na wysypkę olejek migdałowy z odrobina olejku lawendowego, wysypka na drugi dzień prawie znika.
Wsmarowywać w stopy, dziecku i sobie, robić spray: parę kropli na sól, sól do wody i mamy spray do domu, spryskać nią pościel lóżko dywan, rzeczy. Olejek goździkowy jest również silnie antybakteryjny, ale stosować go można tylko u dorosłych.  goździkowego używamy tylko dla dorosłych.

Oprócz tego antybakteryjnie, czyli niszcząco na bakterie w organizmie jest:
1.     Czosnek najlepiej zmieszany z miodem na pusty żołądek ( trochę trudne)
2.     Imbir zabija właśnie bakterie paciorkowca
3.     Ocet jabłkowy, zabija bakterie wewnątrz jak i na zewnątrz organizmu, czyli na skórze również!
4.     Olej kokosowy również doustnie jak i na skore, działa antybakteryjnie, przeciwgrzybiczo i przeciwwirusowo.
5.     Kurkuma jest wysoko antybakteryjna oraz działa cuda, ale o tym w następnym wpisie. Jak podajemy? Wystarczy niewielka ilość wymieszana z miodem, mlekiem i cynamonem jak kto woli, najlepiej wieczorem, pomoże zregenerować nam siły.
6.     Miód manuka i olejek manuka

Do dziełaJ zabijajcie bakterie i żyjcie zdrowoJ




3 komentarze:

  1. Hej, jak się z tobą skontaktować?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey pisz na maila: aromartapl@gmail.com, tam dam ci numer tel:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super artykuł!Czy Thieves oil można podawać doustnie czy tylko smarować stopy?

    OdpowiedzUsuń