środa, 21 stycznia 2015

Dyfuzor w praktyce:)))))

Dyfuzor to mój nowy malutki nałóg…powtarzam sobie lepszy taki, niż ten gorszy hihi….mój mąż za każdym razem gdy wyjeżdża, pisze mi ze tęskni za tymi zapachami w domu…oczywiście oprócz mnie hihi…


Polecam ogromnie wszystkim, cudowne zapachy, czyste powietrze bez bakterii i wirusów ,  szybki stan relaksu czy tez radości…. Obecnie szukam takiego małego dyfuzora do samochodu, zamiast tych sztucznych niezdrowych odświeżaczy…

Tutaj mieszanki , dla początkujących ;)



P.s. no i musze napisać tu o promocji dla YL klubowiczów….żeby  Firma Young Living rozwijała się w Europie tak jak w USA, wymyśliła super promocje na Europe :wystarczy zapisać się, złożyć przez 3 miesiące zamówienia za 100PV i mamy dyfuzor wart ok. 1000PLN gratis. Pytania? PiszcieJ

2 komentarze:

  1. Witam,
    czy promocja dotycząca dyfuzorów jest jeszcze aktualna?Niedawno natknęłam się na olejki YL i zastanawiam się nad wejściem w grupę

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, oferta z dyfuzorem jest ciagle aktualna:)))

    OdpowiedzUsuń