środa, 14 stycznia 2015

Jak pozbyć się rozstępów przy pomocy aromaterapii:)

Czas na przepis dla wszystkich kobiet , które maja rozstępy. Sama ich nie mam tak wiec nie wypróbowałam tej mieszanki, ale po całym dniu oglądania rezultatów i opisach na forum YL, wyniki są jak dla mnie szokujące. Żaden najdroższy krem nie gwarantuje takich reultatow. Nic tylko spróbować. Myślę, iż koszt takiej terapii na miesiąc jako członek YL wyniósł by ok 50 Euro. Jeśli ktoś chciałby spróbować nie zapisując się mogę zamówić wam przez moje konto w cenie promocyjnej ( czyli takiej jak ja je kupuje ), abyście mogli sami ocenić wysoka jakość terapeutyczna tych olejków. PiszcieJ

Przepis jest banalnie prosty:
Chodzi tu o mieszankę olejku Lawendowego, Grejpfrutowego  oraz Frankincense, oczywiście wymieszane razem z moim ulubionym organicznym olejkiem kokosowym. Dodatkowo można użyć również  olejek jaśminowy ale jest on znacznie droższy i myślę iż i bez niego rezultaty będą podobne.

Ilości: 10 kropli o.Law+10 kropli o. Grej. + 10 kropli o. Fran. Na 30 kr. Oleju kokosowego. ( Może to być tez olejek arganowy bądź masło shea co macie ) To silna mieszanka. Możecie ja bardziej rozrzedzić, w zależności jak wasza skora będzie reagowała na ta mieszankę.  

Na rysunku poniżej widzicie jeszcze polaczenie tej mieszanki z hydrolatem z róży oraz z woskiem pszczelim. Ale to już dla zaawansowanych, którzy robią sami kosmetyki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz