środa, 14 stycznia 2015

Sposób na kurzajki u dzieci i dorosłych - naturalnie i skutecznie☺

Na wasza prośbę super łatwy sposób na pozbycie się kurzajek. Można go stosować u dzieci od 3 do 6 lat rozcieńczony ( przed użyciem wykonujemy próbę alergiczna na skórze dziecka , dla dorosłych stosujemy czysty olejek). Nie stosujemy u kobiet ciężarnych i uważamy żeby nie dostał się do oczu.
1. Olejek Oregano – 100% naturalny najlepiej w wersji terapeutycznej
Ja wypróbowałam 2 olejki:




2.  Olejek Frankinscense , o którym wcześniej już pisałam.


3 komentarze:

  1. Bardzo dobry, przydatny i wyczerpujący temat artykuł o leczeniu kurzajek u dzieci znalazłam tutaj http://wykurzyckurzajke.pl/kurzajki-u-dzieci/. Nie będę się tu rozpisywać, niech każdy przeczyta i już będzie wszystko jasne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kurzajkę na spodzie stopy!! Leczę ją już 3 miesiące. Pierwszy raz mi sie coś takiego przytrafiło. Podejrzewam, że zaraził mnie mąż, który również ją miał, a korzysta z publicznego prysznica! A jak ktoś szuka leku to nie ma na to nic lepszego niż WARTIX.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wartix jest przyjazny dla dzieci - działa szybko, pozwala uniknąć zbędnego bólu oraz jest łatwy w użyciu - innowacyjny aplikator bezpośrednio gotowy do użycia. Wystarczy już jego jednokrotne użycie. Moja córeczka ma już czyste stópki!

    OdpowiedzUsuń